Χρίστος Βερελής: «Ψαχνόμουν καιρό για να παραιτηθώ»

Επιμένει ότι δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την υπόθεση της ΜΑΝ, αλλά σημειώνει πως «από καιρό έψαχνα την ευκαιρία για μια τέτοια κίνηση». Γιατί; Διότι ήθελε να υπογραμμίσει ότι «με τον τρόπο που λειτουργεί το πολιτικό σύστημα θυμίζει βάλτο εντός του οποίου κοάζουν τα βατράχια».

*Γιατί παραιτηθήκατε;

– Οι πάντες ξέρουν ότι δεν είχα την παραμικρή ανάμειξη. Οι αποφάσεις για τις αγορές εκείνες πάρθηκαν από διακομματική επιτροπή στην οποία, εκτός από το ΠΑΣΟΚ, συμμετείχαν το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ. Δεν αμφέβαλλα ούτε αμφιβάλλω για όλους αυτούς. Επαναλαμβάνω, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Εχω, όμως, ευθιξία και αρνούμαι να γίνω μέρος του νοσηρού σκηνικού. Θέλω να προχωρήσουν τα πράγματα και όχι να βαλτώσουν.

*Παραιτηθήκατε από βουλευτής. Από την πολιτική;

– Οχι. Παραμένω ενεργός.

*Βγαίνετε, όμως, εκτός παιγνίου…

– Οπως ανέφερα και στη δήλωσή μου, δεν δέχομαι ότι πάση θυσία πρέπει να είσαι «μέσα στο παιχνίδι», όπως το εννοούν πολλοί στην Ελλάδα.

*Θα συμμετέχετε στα όργανα του ΠΑΣΟΚ;

– Ασφαλώς. Θα πήγαινα μάλιστα και στη χθεσινή συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου αν δεν είχα δουλειά.

*Γιατί στη δήλωσή σας δεν αναφέρατε και το όνομα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ;

– Δεν υπήρχε κανένας λόγος να το κάνω.

*Δεν υπάρχει, όμως, και η λέξη ΠΑΣΟΚ…

– Δεν ήθελα να το μπλέξω στην προσπάθεια κομματικής εκμετάλλευσης που θα επιχειρηθεί από διάφορους. Μιλάω, άλλωστε, για τη δημοκρατική παράταξη.

*«Ψαχνόσασταν» από καιρό γι’ αυτήν την κίνηση;

– Οντως ψαχνόμουν από καιρό, γιατί από καιρό έβλεπα ότι το πολιτικό σύστημα θυμίζει βάλτο εντός του οποίου κοάζουν τα βατράχια. Η πεποίθησή μου είναι ότι ο τρόπος που λειτουργεί το πολιτικό σύστημα είναι αναντίστοιχος προς τις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών.

*Δεν είχατε, ωστόσο, δώσει δείγματα μέχρι τώρα…

– Κάνετε λάθος! Προσφάτως κατέθεσα τις προτάσεις μου και για το «πόθεν έσχες» των πολιτικών και για τις δαπάνες των κομμάτων. Εχω τη γνώμη ότι πρέπει να δημοσιεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για να γνωρίζουν οι πολίτες. Μάλιστα, από πολλές πλευρές υιοθετήθηκαν οι ιδέες μου.

*Προσπάθησε ο Γ. Παπανδρέου να σας μεταπείσει;

– Είχα πάρει την απόφασή μου.

  • , Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Leave a Reply

